ساخت خاطرات ماندگار با رایحه

آیا بوی منزل مادر بزرگ، ادکلنی که دوست دوران مدرسه تان استفاده می کرد، و یا عطر گلخانه مادرتان را به یاد دارید؟ شما احتمالا تمامی این رایحه ها را به یاد دارید- حسی توام با عشق. دلیل این موضوع این است که حس بویایی بخشی از سیستم لیمبیک است (قسمتی در مغز که مسئول احساسات و خاطرات است). حس بویایی و توانایی در ایجاد خاطرات به هم مرتبط هستند.

چه چیزی شما را به سمت یک عطر می کشاند؟

اگر میخواهید خاطره ای زیبا برای خود بسازید، از عطری استفاده کنید که شما و اطرافیانتان را وادار به گفتن این جمله کند: «این عطر مرا به گذشته می برد زمانی که ….» بسیاری از افراد براساس فاکتورهای زیر عطر مورد علاقه خود را انتخاب می کنند:

زنانه و یا مردانه:

عطرهای زنانه اغلب شامل نُت های تازه و گلی هستند. عطرهای مردانه معمولا شامل نُت های مرکباتی و یا چوبی هستند و عطرهای مشترک حاوی ترکیبی از هر دو می باشند.

کاربرد عطر:

آیا از مواد شوینده دارای رایحه استفاده می کنید؟ اگر بله، احتمالا شما ممکن است عطرهای سبک و رفرش کننده انتخاب کنید. اگر به عنوان عطر استفاده می کنید، شما به دنبال عطری کاملا متفاوت خواهید بود.

سلایق شخصی:

اگر قصد خرید شمعی با رایحه و عطر ی ماندگار را دارید ، احتمالا شمع ها را یکی پس از دیگری بو می کنید تا رایحه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اما اگر با یکی از دوستان خود به خرید بروید، متوجه می شوید که هر یک از شما از رایحه متفاوتی خوشتان بیاید. بو حسی منحصر بفرد برای هر فرد است، و مبتنی بر خاطرات، تجارب و احساسات افراد می باشد. یک رایحه خوب می تواند شما را در کل طول روز شاداب نگه دارد.

 

نقش عطر در یک حادثه :

عطر
عطر و خاطرات

بسیاری از عطرهایی که مردم استفاده می کنند براساس فصل و یا مناسبت خاص انتخاب می شوند. به همین خاطر است که عطرهای کدوحلوایی و سیب در پاییز و عطر نعناع در زمستان و زمان کریسمس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. برای مجالس عروسی، رایج است که عطر عروس و داماد مشترک باشد و این عطر با محل عروسی نیز سازگاری داشته باشد: رایحه گلی برای جشن در محیط های بیرونی، رایحه های لوکس برای مکان های مجلل، و رایحه های تازه برای جشن های ساحلی.

رایحه هایی که شما برای ادکلن، محصولات مراقبت شخصی و محصولات دیگر خود انتخاب می کنید، می تواند محیطی خوشایند برای شما، خانواده تان و دوستانتان ایجاد کند. شرکت صفا رایحه می تواند شما و شرکت شما را در ایجاد برندی معطر که مردم تا آخر عمر به یاد خواهند سپرد یاری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا