درباره ما

صفا رایحه نخستین شرکت تولید کننده اسانس های آرایشی بهداشتی در کشور، مفتخر است با پشتوانه سرمایه‌های انسانی، از جمله تجربه مدیران و موسسان خود، اولین مجوز تولید اسانس‌های مصنوعی را از وزارت صنعت معدن تجارت دریافت کند. آنچه که موجب فعالیت این شرکت و ورود به عرصه تولید شد، احساس مسئولیت اجتماعی در جهت کاهش وابستگی کشور و تقویت توان داخلی برای تولید اسانس در میهن عزیزمان ایران بود. این مهم علاوه بر رفع نیاز صنایع و بازار داخل، امکان صادرات محصولاتی با کیفیت و در زمان مناسب را فراهم کرده است. تولید اسانس ها در فضایی بالغ بر 8200 متر مربع با زیر بنایی بیش از 5500 متر مربع احداث شده است و ظرفیت اسمی روزانه یک تن عطر و اسانس میباشد.

ارزش های ما

در صفا رایحه صداقت، تعهد، مسئولیت پذیری، نوآوری و دقت از ارزش‌های اساسی ماست.

ما در صفا رایحه مشتری را شریک تجاری خود میدانیم، لذا برانیم با خلق اسانس های با کیفیت، نیاز جامعه صنعتی و بازار را پاسخ دهیم.

ماموریت ما

ما اعتقاد داریم کارکنان اعضای خانواده کاری ما هستند و می خواهیم یک محیط شاد بهره ور برای آنان ایجادکنیم . این شرکت با مهم دانستن مسئولیت اجتماعی و اختصاص بخشی از سود و ارائه محصولاتی نو سالم و اشتغال زایی برای داشتن جامعه ای سالم و پویا اقدام می کند.

رسالت ما

کارکنان و متخصصان  این شرکت با عشق، علاقه و تعهد همراه با مسئولیت پذیری و نوآوری در تلاش هستند تا ضمن تولید اسانس‌های با کیفیت، رایحه‌ای لذت بخش همراه با انبساط خاطر را برای هم‌وطنان عزیز فراهم نماید تا بدین وسیله لحظاتی فرحبخش و خاطره انگیز مصرف کننده را در ذهن ها جاودان نمایند.

سالن تولید

سالن تولید صفا رایحه در مساحت ۱۲۰۰ متر مربع سازماندهی شده است.کلیه مخازن و تجهیزات به کار رفته در سالن تولید از جنس استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ و با کیفیت لازم ساخته شده است.

مواد اولیه توسط لوله‌های استیل به دستور تولید و فرمولاسیون از طریق PLC، به میکسرها منتقل و مطابق با نیاز مشتری در ظروف استاندارد بسته‌بندی می‌گردد.

واحد تضمین کیفیت

 در شرکت صفارایحه، واحد تضمین کیفیت نقش مهمی در حفظ کیفیت محصولات و اطمینان از مطابقت آن‌ها با استانداردها و مشخصات فنی دارد.

واحد  تضمین کیفیت با اجرای قوانین 12 گانه مدیریت کیفیت، بهبود مستندسازی فرآیندهای موجود و رفع مشکلات خط تولید مشغول است.

ازمایشگاه

آزمایشگاه صفا رایحه از دیگر بخش قابل توجه واحدهای قابل اتکا ئ و نقاط قوت شرکت است.

 

این ازمایشگاه به وسایل و تجهیزات مورد اشاره سازمان غذا و دارو تجهیز شده است و بعنوان یکی از مجهزترین آزمایشگاهای حوزه اسانس در کشور هدف گذاری شده است.

زنجیره تامین

 مدیریت زنجیره تامین، برنامه‌ریزی و تامین مواد اولیه ارزیابی تامین کنندگان، حمل و نقل بین‌المللی، انبارش و ترخیص در گمرک، تولید و توزیع را با رویکرد علمی تحقیق، و در عملیات سازماندهی و اجرا می‌کند. تامین مواد اولیه با تنوع بسیار زیاد از مبدا ۴۰ کشور تولید کننده به ساز و کار و سیستمی نیاز دارد که بتواند مواد مورد نیاز خط تولید را در زمان مقرر تحویل و تامین نمایند. 

انبار

انبار شرکت محلی است که نگهداری مواد اولیه ملزومات بسته‌بندی و محصول نهایی، بر اساس استانداردهای سازمان غذا و دارو، سازماندهی شده است. در انبار این شرکت با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع بیش از ۱۵۰ تن مواد اولیه و محصول تولیدی به صورت پالت بندی شده و با دسترسی آسان مطابق با استانداردها جانمایی شده است.در همین جهت نرم‌افزار مکانیزه و پیشرفته انبارداری، wms  توانایی ردیابی مواد اولیه و محصول را با توجه به تاریخ تولید و سری ساخت فراهم آورده است تا اطمینان لازم از ثابت ماندن کیفیت مواد را تضمین کند

دفاتر صفا رایحه

 

برای سهولت در تامین اسانس شعب ما در کشور تاسیس شده اند تا تمامی نیاز های شما را پاسخ گو باشند.

 

 

دفاتر ما در تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اهواز، کرمان و رشت اماده پاسخ گویی به نیاز مشتریان گرامی میباشد.

خدمات ما

شناخت و تأمین نیازهای مصرف کننده مهمترین هدف هر شرکت تولیدکننده است؛ طی تحقیقات گسترده ای که در جامعه های آماری مختلف توسط واحد تحقیق و توسعه شرکت های تولیدکننده مطرح دنیا در زمینه مصارف شخصی و خانگی عطر و اسانس صورت گرفته است، به این نتیجه رسیده اند که رایحه، می تواند تداعی کننده طراوت و تازگی،نرمی،لطافت،تمیزی و پاکیزگی باشد و در نتیجه احساس لذت و رضایتمندی را در زندگی افزایش دهد.
ما از تخصص مجموعه بزرگ صفا رایحه جهت ایجاد لحظه ای لذت بخش برای مصرف کنندگان استفاده می کنیم.
هماهنگی رایحه با محصول شما از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل ما قصد داریم براساس دانش و تجربه، خلاقیت و نوآوری، مصرف کننده را به سمت آرزوهایش هدایت کنیم.
خلاقیت، نوآوری و تکنولوژی روز دنیا در اسانس های ما برای محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی همگی در کنار هم قرار می گیرند تا رایحه ای دلنواز خلق کنیم.تلاش ما خلق رایحه منحصربفرد از نگاه مصرف کننده است که امروزه نیز باید به این مهم توجه بسیار کرد.

اسانس های آرایشی

بیش از 800 رایحه در آرشیو ما وجود دارد تا بتوانیم نیاز شما را برای محصولات آرایشی پاسخ دهیم.

اسانس های بهداشتی

اسانس های بهداشتی برای محصولاتی نظیر سفید کننده ها، شوینده های خانگی، مایع های ظرف شویی و از این قبیل محصولات کابرد زیادی دارد.

اسانس های خوشبو کننده هوا

تخصص ما در ساخت رایحه ای دلپذیز برای محیظ شماست.

کارشناسان ما با علم و فناوری قادر به ایجاد راه حلی برای پر انرژی کردن محیط شما با طراحی عطر هستند.

اسانس های عطری

4000 تنوع اسانس عطری در اختیار شماست تا تمایز در محصولات را در بازار عرضه کنید.

استعداد و خلاقیت ما در ساخت اسانس های عطری با بهترین کیفیت، نیاز تمامی واحد های صنعتی را پاسخ گو خواهد بود.

اسانس های شمع

اسانس ها میتوانند حس آرامش و لحظاتی فرحبخش را در محیط شما ایجاد کنند.

رایحه های ویژه در ساخت محصولات خوشبو کنند میحطی میتواند حس تازگی را ایجاد کند.

اسانس های میوه ای

با افزودن اسانس‌های میوه‌ای، محصولات شوینده نه تنها پاکیزه می‌شوند، بلکه بوی خوشایندی نیز به آن‌ها اضافه می‌شود.

رایحه های سیب سیب سبز، توت فرنگی، لیمو، موز میتوانند طراوت را به ارمغا  بیاورد.

تماس با فروش

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده

051-31054

توانایی های ما

شرکت صفارایحه با پشتوانه بیش از ۶۰ سال تجربه و ارتباط روزانه و بسیار نزدیک با لابراتوارها و پرفیومرها و شرکای تجاری خود در فرانسه توانسته است سهم بزرگی را در تامین عطر و اسانس صنایع آرایشی و بهداشتی کشور به خود نسبت دهد و مصمم هستیم که با توجه به سلائق مخاطبین و تکنولوژی روز، نیاز تمامی جامعه صنعتی را پاسخگو باشیم.
تولید سریع و با کیفیت و مدیریت بهینه زنجیره تامین، تضمین کننده منافع مشتریان و سلامت مصرف کنندگان خواهد بود.

رضایت مشتری از کیفیت95%
رضایت مشتری از تحویل86%
رضایت مشتری از تنوع89%
رضایت از مشتری مداری91%

افتخارات ما

.

مشتریان

تنوع اسانس آرایشی

تنوع اسانس بهداشتی

آرشیو اسانس ها

گالری تصاویر

  • همه
  • نمایشگاه
  • همایش صفا رایحه
  • افتتاحیه کارخانه

تیم ما

.

محمد صفارزاده

مدیر عامل

حمید صفارزاده

رئیس هیئت مدیره

حامد صفارزاده

مدیر کارخانه

مهدی صفارزاده

معاونت فروش

ارتباط با ما

شما میتوانید با مراجعه به هریک از شعب ما در سطح کشور و یا شماره های قید شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

تلفن

051-31054

ایمیل

info@safaff.com

فکس

051-38410384

Loading
Your message has been sent. Thank you!