انتخاب بهترین رایحه برای محصولات آرایشی و مراقبتی

بهترین رایحه محصولات آرایشی

انتخاب بهترین رایحه برای محصولات آرایشی و مراقبتی ممکن است بسیار گیج کننده باشد و دلیل آن وجود رایحه های بسیار متنوع است. مصرف کنندگان نیز همانطور که لباس خود را بعد از مدتی تغییر می دهند نظرشان در مورد عطر های مورد علاقه شان تغییر می کند.

و پیچیده تر اینکه برخی رایحه ها در برخی محصولات نتیجه بهتری به همراه دارند. به عنوان مثال، در محصولات مراقبت شخصی بهتر است از رایحه های گلی، میوه ای، و فانتزی استفاده شود. برای صابون و محصولات داخل حمام استفاده از رایحه های گلی بهترین انتخاب است. برای دئودورانت ها، تولید کنندگان محصولات مراقبت شخصی به این نتیجه رسیده اند که استفاده از رایحه های فانتزی انتخاب خوبی ست. پس این نکات می تواند در  انتخاب رایحه محصولات بهداشتی به شما کمک کند.

 

صنعت محصولات آرایشی و مراقبت شخصی چقدر وسعت دارد؟

این صنعت در طی دهه گذشته بسیار رشد داشته است. در سال ۲۰۱۶ درآمد این صنعت به حدود ۶۲ میلیارد دلار رسید. ایالات متحده آمریکا حدود ۲۴ درصد از بازار لوازم آرایشی دنیا را در اختیار دارد. این صنعت شامل محصولات مرتبط با مراقبت از پوست، مراقبت از مو، دئودورانت، لوازم بهداشتی، لوازم آرایشی، و عطر ها می باشد. در سال ۲۰۱۵، ایالات متحده آمریکا به عنوان ارزشمندترین بازار محصولات زیبایی و مراقبتی در دنیا شناخته شد و در این سال ارزش بازار این صنعت در کشور آمریکا از ۴۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به ۸۰ میلیارد دلار رسید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. با سلام
      لطفا برای دریافت مشاوره مناسب در این خصوص با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۴۱۰۳۸۴ تماس بگیرید و یا شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
      متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا