کاربرد رایحه در محصولات آرایشی و بهداشتی

رایحه لوازم آرایشی در شرکت های محصولات  آرایشی معطر

شرکت های مشغول در حوزه فروش لوازم بهداشتی و یا محصولات آرایشی معطر باید قبل از افزودن عطر و رایحه به خط محصولات خود یک حقیقت بسیار مهم را بدانند. درحالیکه ممکن است اینطور به نظر برسد که استفاده از یک رایحه خاص در کل محصولات یک خط تولیدی یک استراتژی تجاری ایده آل است، اما این استراتژی به دلایل متعددی اشتباه است.

 

رایحه باید با عطر طبیعی بدن هم خوانی داشته باشد

اول اینکه، رایحه باید با عطر طبیعی بدن هم خوانی داشته باشد و هیچ شرکتی هیچگاه قادر نخواهد بود با یک رایحه محصولی مناسب برای تمامی افراد تولید کند. به عنوان مثال شامپو و یا محصولات دیگر مراقبت از مو نباید دارای رایحه ای متضاد با بادی میست همان شرکت باشد. نتیجه نهایی باید رایحه ای خوشایند باشد. کلمه کلیدی در اتخاذ رایحه ای موفق برای محصولات آرایشی و مراقبتی انعطاف پذیری ست. تمامی رایحه ها باید مکمل هم باشند.

لوازم آرایشی معطر
محصولات آرایشی معطر

برای هر مصرف کننده مدرن، تاثیر اولیه محصولات آرایشی و مراقبتی قبل از به کار گیری آن محصول بسیار مهم است. هرچند که بسته بندی بیشترین نقش را در انتخاب محصول دارد اما رایحه نیز در ایجاد تاثیر مثبت و یا منفی نیز بسیار اهمیت دارد. یک سایز برای همه افراد مناسب نیست و هر آیتم در یک خط تولیدی نیز بهتر است دارای طیف رایحه مخصوص به خود باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا