خرید عطر ، کدام رایحه برای سن شما مناسب است؟

خرید عطر برای سن ها  مختلف

در خرید عطر ،متخصصین زیبایی و بسیاری دیگر بدون شک موافق این موضوع هستند که عطر پاریس هیلتون مناسب نوجوانان و یا جوانان بیست و چند ساله است و در مقابل عطر شنل No.5 برای مادر بزرگها مناسب تر است. عطرها سنین مخصوص به خود را دارند.

اما در نهایت، چیزی حائز اهمیت است که باعث می شود عطرها «جوان» و یا «پیر» به نظر برسند. درحالیکه اکثر عطرسازان اتفاق نظر دارند که عطرهای ساده و شیرین و عطرهای گلی میوه ای مناسب خانم های جوان هستند و عطرهای گلی، و پودری اغلب مورد نظر خانم های مسن می باشند، اما انتخاب عطر تا حد زیادی به تعامل افراد با عطرها بستگی دارد.

 خرید عطر بر حسب سن یا سلیقه

یک خانم سی و چند ساله ممکن است بازنشسته های زیادی را دیده باشد که از عطر Estee Lauder Aliage استفاده می کنند. یک خانم چهل و چند ساله ممکن است حسی نوستالژی در مورد عطر نعناع هندی داشته باشد و به دنبال این عطر باشد در حالیکه یک خانم بیست و چند ساله تنها می خواهد عطری شبیه به عطر دوستانش و یا افراد مشهور استفاده کند.

لوکا تورین بیولوژیست و نویسنده و یکی از بهترین متخصصین  در خربد عطر می گوید: «این موضوع صحت دارد که اگر شما عطرهای دهه ۱۹۲۰ و یا ۱۹۵۰ را استشمام کنید، یک انسان در مربوط به همان سالها در ذهن تان تداعی می شود، با این حال، اگر کسی از یک سیاره دیگر به زمین بیاید ممکن است عطری که برای افراد مسن مناسب هست را برای خود برگزیند».

ارتباط بین سن و انتخاب عطر تا حد زیادی به احساسات، تجربه زندگی و همچنین بازاریابی بستگی دارد.

براساس نظر فرانکو رایت موسس Lucky Scent، افراد نوجوان که تجربیات زیادی ندارند تمایل به خرید عطر های شیرین و خطی دارند. افراد در دهه دوم زندگی خود قادرند چندین نت در رایحه ها هستند، اما تا حد زیادی هم در مورد برندها آگاهی دارند که این خبر خوبی برای بازاریابان عطرهای فشن و سلبریتی می باشد.

خانم ها در دهه سوم، چهارم و پنجم زندگی خود در انتخاب عطر کمتر قابل پیش بینی هستند. این افراد با تجربیات بیشتر، احساسات قوی تر نسبت به آنچه هستند و درآمد بالاتر، جرات و جسارت بیشتری دارند. آنها طیف گسترده تری از رایحه ها را استفاده می کنند و هر فصل از رایحه های متفاوتی استفاده می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا