محصولات آرایشی و بهداشتی معطر وگرایشات بانوان

بانوان چه نوع محصولات آرایشی معطری را استفاده می کنند؟

پاسخ این سوال می تواند برای تولید کنندگان محصولات آرایشی معطر بسیار حائز اهمیت باشید زیرا بانوان امروزی دارای تحصیلات بالایی هستند و نیازهای آنها در حال تغییر است. دانش مربوط به رایحه و عطر در محصولات آرایشی و بهداشتی حدود دو دهه است که مطرح شده است و سلیقه ی افراد و همچنین احساسات آنها در مورد آنچه می خرند بسیار در انتخاب آنها تاثیرگذار است.

محصولات آرایشی معطر
محصولات آرایشی و بهداشتی معطر

 اسانس های صنعتی درمحصولات آرایشی معطر

استفاده از اسانس های صنعتی از اوایل قرن بیستم،درتعداد زیادی از شرکت های چند ملیتی مانند L`Ore`al، Estee` Lauder، Proctor & Gamble و Shiseido صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی را تسخیر کرده است. محصولات این شرکت ها شامل لوازم آرایشی و بهداشتی معطر، لوازم مراقبت از مو، عطر و دئودورانت های معطر می باشد.

 

در سال ۲۰۱۵، آمریکایی شمالی با مرکزیت ایالات متحده آمریکا ۲۴٫۷% از بازار لوازم آرایشی و بهداشتی را در اختیار داشت و در آن زمان به عنوان ارزشمند ترین بازار محصولات آرایشی و بهداشتی معطر در دنیا در نظر گرفته می شد.

همچنین بخوانید در مورد سلیقه و انتخاب زنان در محصولات آرایشی معطر

آمار استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی  با رایحه معطر

در سال ۲۰۱۶ میزان فروش محصولات آرایشی با رایحه معطر  در آمریکا حدود ۹۸۵ میلیون دلار بود. دومین بخش سودآور به لوازم آرایش چشم و به خصوص ریمل اختصاص داشت که حدود ۹۴۱٫۱ میلیون دلار بود. خط چشم، سایه چشم و لوازم آرایش ابرو نیز در این دسته بندی قرار داشتند که در مجموع فروشی حدود ۲٫۱ میلیارد دلار داشتند. میزان فروش رژ لب حدود ۶۳۰ میلیون دلار بود.

فابریزیو فردا رئیس و مدیر عامل شرکت Estee Lauder در مورد لوازم زیبایی و مراقبت شخصی اینطور احضار نظر می کند: «در ایالات متحده آمریکا بانوان بیشتر براری محصولات زیبایی هزینه می کنند. حدود ۱۳% برای لوازم آرایشی و ۱۸% برای کانسیلر. ۳۵ درصد از بانوان هر روزه بیش از ۵ محصول آرایشی مصرف می کنند و ۸۰% آنها هر روز از محصولات مراقبت پوست استفاده می کنند. در ایالات متحده آمریکا در هر دقیقه ۶ عدد ریمل فروش می رود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا